HTML

Egy próbálkozásokkal teli nap

2012.05.17. 15:51 Nicholas Brix

Pár dolgot meg akartam csinálni, ki akartam próbálni ma, lássuk mennyire jártam sikerrel.

Hirdetések. Google hirdetéseket akartam a blogra, nem lehet egyelőre a kevés tartalom miatt. Az Exoclick hirdetésekkel nem lenne gond, viszont nem tölti be őket a blog, szóval itt vannak de nem látja őket senki, így nem sokat ér. De legalább nem rúgtak ki miatta. Az új adminfelület nem tudom mennyire riaszt majd el, mindenesetre nehezen találnék olyan blogszolgáltatót ami ennyire letisztult, könnyen kezelhető, magyarul nem emészt drága órákat az hogy egyáltalán belőjem.

Kattintásos módszer. Gondoltam kipróbálom ezt is. Egy olyan oldalt kerestem, amin nem több dolláros kifizetési limit van. Találtam is egyet, screenshot saját felelősségre itt. Egy hihetetlenül igénytelen lap, kezelhetetlen, és amikor egy óra kattintgatás után (közben meg is ebédeltem) is azt láttam hogy 5,3 centem van (ebből ötöt ők adtak nagylelkűen a signupkor), az ugrott be hogy ennél az utcán koldulni is jobban megérné, szóval ott hagytam az egészet. Azért biztos van akinek bejön, hajrá.

Linkrövidítés: adf.ly. Hosszú idő óta az első dolog amit bátran ajánlok. A magánéletben is ezt fogom használni (facebookon kívül, ugyanis ott tiltják). Egy korrekt, elviselhető mértékű reklámmal terhelt linkrövidító oldal, 1-2-3-4 dollárokat fizet, országtól függően, itt is az USA-val az élen. Eddig összesen 2 centet kerestem 14 rákattintással, ami más esetekben elképzelhetetlen.

Lehet vegyíteni az Empireviews-szal, aminek a lényege hogy mi magunk nézünk meg linkeket amikért cserébe az általunk megadottakat is megnézik mások. Bármilyen tartalom nézettségének felpörgetésére alkalmas, persze ez olyan nézettség amilyen, szóval kb rá se bagóznak az emberek de ilyen fizetős dolgokat be lehet vele trükközni, ráadásul ezt egyik oldal se tiltja. Az oldalra itt regisztrálhattok. Felnőtt, tehát pl. imagetwist linkeket nem fogad el, esetleg adf.ly-jal, de annak sincs sok értelme mert nem telik bele annyi idő míg az emberek az imagetwistig jutnak, tehát onnan nem jön pénz.

Ezeken kívül indítottam egy "felnőtt" tumblr-t, kíváncsi leszek milyen eredménnyel. Az imagetwistet lehet hogy hanyagolom, és adf.ly-s linkeket rakok majd a képek mögé. A lényeg a gyakori frissítés, és a minőségi és egyedi tartalom, meg persze hogy sokan nézzék az angolszász országokból, aminek érdekében nem sokat tudok tenni, de itthon felesleges ezzel spamolni bármit, lesz ami lesz.

Most úgy gondolom 1-2 cent naponta is csak az álmok kategóriája ezekkel a módszerekkel, hiába szánok rá akármennyi időt, szóval kezdek szkeptikus lenni. De mivel jelenleg nincs diákmunka se és pénzem se megvalósítani az ötletemet, maximum annyit tehetek hogy utánajárok dolgoknak, amik ezzel az ötlettel kapcsolatosak. És gyakran frissítem a seggblogot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://penztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr514522444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása